Posted by : Aan black Sunday, January 23, 2011

Assallamuallaikum...


Langsong bew…

Aku ni idak belagak, idak beduet, idak sebelagak budak Di luar sano. 
Tapi sikok, kato wong aku ni manis cak gulo palu, Bukan aku yang ngomong. 

walupun ado duet dak bayak paling di kantong rece galoo..
Tapi insyallah aku kayo hati..

Mendeng manis dari pada belagak cak bahaso doson tu perfect lah…
Tapi galak nyaketi  mancek bicek
senior.. 
cak mano uji kao…bener dak.



Cuma ini lah yang biso aku tolis di kertas jahat ni..Dak tau aku,  
apo ini  bemaanfaat  untuk cek apo idak.
Yang jelas dak ee, aku lah dari lamo nian singgonyo..
Bew  nyingok cewek secantik artis cak di pilam-pilam…

Kalo cek dak percayo cubo cek raso ke, misalnyo:
Cek cinto nian samo ubak ato umak cek pasti cek dak galak
Nyingok dio nangis apo lagi kecewa..
Nah mak itulah aku, aku ni dak meski dapetke cek pasti dak tetarek…

Tapi aku Cuma sikok, inget be aku trus jangan lupoke..
Terimo kekurangan aku jangan embek kelebean aku..
Soalnyo dak katek yang lebeh…(hahah…hahah)

Mongken sampe disini be aku tumpah ke tolisan ni ke cek senior
Maap men dak sopan. Mokase nian lah sudem ngajari kami bayak nian ilmu singgonyoo…


Wassallamuallaikum...

{ 3 comments... read them below or Comment }

  1. keren nian surat tuuu...wihhh kreatiff

    ReplyDelete
  2. eh ada yang lain nya gak ya
    boleh minta yg laen nyo lg gak ya sirat cinta bhs palembang nya
    ditunggu balasannya

    ReplyDelete
  3. ada suran cinta yang laen nyo dax ye bhsa palembang

    ReplyDelete

- Copyright © Hitam Manis - PANGGIL SAYA - AAN -